aouch didn't know it'd hurt so much

 
Sedan när var måndagar en underbar dag med massa ledig tid? Jo, sedan vi fick vårat nya schema! Slutar egentligen 12.50 men idag tog inte kemilabben så lång tid så jag var på väg hem (i snöstormen!?) tjugo över tolv. Då mixade jag ihop världens godaste smoothie med en banan, hallon och mango (♥♥).
En stund senare fortsatte jag att röja runt i köket & fixade chokladbollar till skridskoåkningen imorgon. Då vi inte är några skridskofantaster har jag, Hanna och Ebba bestämt oss för att ta med filtar & en massa fika, hehe.
Det slutade att snöa, solen började skina och termometern visade +5 grader så jag drog på träningskläder & mina nu väldigt genomblöta joggingskor för en powerwalk i det plötsliga vårvädret. 5,6 km på 55 minuter gjorde att benen surrar lite nu men värre ska det bli efter träningen ikväll! Är konstant träningssugen för tillfället haha! Och att äta är ju inte fel heller.. På den nedersta bilden till vänster ser ni mellanmål nr 2 för eftermiddagen..
 
Pusshaj

Kommentarer
Nike säger:

HÄRLIGT HÄRLIGT ELIN!!
tack !!! ditt stöd betyder mycket gumman!! xoxo

2013-02-04 | 18:44:09
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback