och så fick vi jullov

 
Gårdagen började med en mindre rolig överraskning, punktering, men när jag gick/halvsprang mot stan kom min kära vän Isabelle ikapp mig med sin cykel så det löste sig bra! En mysig julfika med julklappsbyte och shoppning av de sista klapparna med de grymma tjejerna på bilderna var en perfekt inledning på lovet.
 
Idag har jag bara varit hemma och städat och bakat julgodis. Har förresten hunnit övningsköra för första gången på en månad med & det gick bättre än jag hade vågat hoppas på haha. Nu ska jag äta middag med familjen strax och sedan får vi se vad som händer, har inga planer för min lördagskväll ännu. Kram!

Kommentarer
Nike säger:

BIFF BILD NR 3!

2013-12-25 | 00:15:08
Bloggadress: http://www.nkek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback