livet är inte det vi gör utan stunderna vi minns

 
Söta, tappra läsare; hur i h*lvete har ni orkat titta er in här i sommar när jag så totalt skitit i min blogg? All heder åt er i detta inlägg där jag ska försöka summera denna underbara sommaren 2013 i 42 bilder och helst ganska få ord. 
Att titta tillbaka på allt jag gjort denna sommaren gör mig så himla glad & typ varm inombords. Det låter helt flummigt, det måste jag erkänna själv, men så mycket goa människor jag har lärt känna och så många roliga stunder jag har haft, det är svårt att överträffa! Även om jag inte hade någonting planerat sedan innan så har stranddagar, kulglass i hamnen, fester, familjegrejer och middagar avlöst varandra och (mycket tack vare det underbara vädret) har jag inte haft fler tråkiga stunder än jag kan räkna på handens fingrar.
 
Men kära vänner; än är det inte över! För gissa vad som händer imorgon?1 I-FUCKING-MORGON åker jag och mina favoriter till Grekland! Jag kan inte fatta det. Det känns som bara ett par veckor sedan nedräknaren stod på 150 dagar… Nej gud jag kan verkligen inte fatta att det är sant men jag vet att det inte är möjligt att avsluta sommaren på ett bättre sätt, vi kommer ha det så sjukt jävla bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback