vi avslutar på topp

 
Efter en kort kväll hos Ronja, två jobbdagar och en tur på kungsmässan med världens förkylning och feber (haha fråga mig inte varför jag inte bara låg och sov istället.. ) så trodde jag att lovet skulle få ett ganska långtråkigt slut. Men som magi så var jag frisk tills lördagskvällen & utnyttjade det på bästa sätt med härligt folk. Först gosetjejerna hos Emma & sedan fest hos Hampus & Johannes. Lite random men himla kul kväll ändå!
 
Idag har jag packat & flyttat till mamma, gått en 13 km lång runda vid havet med Malin och bara tagit det lugnt. Tar emot ganska rejält att det är back to routines imorgon men det är väl bara att bita ihop!
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback