catching up some

Att klicka sig in på weheartit är som att bada in inspiration...
 
Onsdagar lyckas alltid sticka ut lite i den vanliga vardagen. Efter den ganska långsamma spanskalektionen fick vi reda på att vår tekniklärare var sjuk, så vi fick 2,5 timmar håltimme. Jag, Ellen och Isabelle cyklade hem till Ellen och gjorde pannkakor & chokladbollar. Helt underbart! På vägen tillbaka åkte vi förbi vår gamla skola och träffade på några av våra goa föredetta lärare.
 
Sedan hade vi webdesign (himmeln för mig som älskar att knappa runt på datorn, haha) och så matte som vanligt. När jag sen kom hem fick jag sätta igång att plugga matte... som vanligt haha!
 
Nu ikväll har jag & Malin tagit en riktigt lång powerwalk & pratat om allt vi inte hunnit med att prata om, och lite till. Himla mysigt & jag får erkänna att det surrar i benen just nu. Mamma har fixat te så nu måste jag sluta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback