ur allt ont kommer något gott

bilder - we♥it
 

Jag fick min efterlängtade sovstund & Spanien krossade Italien i em-finalen som jag tittade på med sällskap av min sovande bror. Seg kväll? Kunde varit värre!
Dessutom har jag knåpat ihop ett par collage som ska bli innehåll i mina nymålade ramar. De är lite liknande det ovan men mycket finare, hihi. Bara jag får framkallat dem så kommer mitt rum vara komplett! (hur många gånger har jag inte sagt det? Frågan är vad jag hittar för nytt när jag är "klar" denna gången..;)
 

Imorgon drar jag till Göteborg med min kära syster. Kanske står shopping på schemat, men problemet är att jag inte vet vad jag ska köpa i så fall. Livet är hårt kära vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback