framtiden bestämd

Idag lämnade jag in min gymnasieansökan så nu finns det ingen återvändo, känns jäkligt bra! Och en liten hälsning till den som lämnade en anonym komentar om att teknik är jobbigt, tack för varningen men jag vet inte ens vem du är så jag vill bilda mig en egen uppfattning om hur jobbigt det är för just mig, trodde du verkligen att jag skulle ta dina anonyma tips? ;)

Efter skolan följde linnéa med mig till optikern där jag skulle kolla linserna. Fick reda på att jag har skadat högerögats hornhinna och får inte använda linserna på resten av veckan, kul. Hoppas det försvinner för det är inte sådär skitroligt att gå runt som en blind i skolan, och på innebandyplanen är det ett helvete när bollen försvinner ur synen...

Efter det tog vi en snabbtitt inne på det nybyggda kulturhuset och sen massa prat och varm choklad på espresso house. Galet mysig eftermiddag med bästa tjejen!♥

Kommentarer
LINNEA säger:

Söt du är <3

2012-01-23 | 22:27:50
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se/
Loisa säger:

Åh, vad blev det? teknik?

2012-01-26 | 18:03:57
Bloggadress: http://juntan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback