jul i Göteborg

 
Idag tog jag och Malin tåget upp till Göteborg för att bränna lite pengar (och möjligtvis kolhydrater & sådant också, så som vi har gått, haha). Jag fick inhandlat nya svarta drDenim och en hel del julklappar. Himla skönt att checka av dem en efter en... När det började mörkna hämtade pappa oss & vi åkte till Liseberg för att titta runt där. Sjukt mysigt var det med massa lampor, bodar där de sålde julsaker, konståkningsshow och sånt.
 
Men oj vad jag är trött nu, helt otroligt haha! Så jag får nog släcka lampan strax.. En fullspeckad vecka med 2 julklappsbyten, julgodisbak, pepparkaksbak, jobb, spanskaprov och träningar. Kommer bli ganska skönt att få jullov på fredag.
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback