quite some feelings


Bakade lussekatter, satte upp adventsstjärnor och ljusstakar, lyssnade på julmusik och fikade med glögg, nybakta lussekatter och pepparkakor. Fick en del julkänslor igår som ni kanske hör. Om det bara kunde sluta regna och komma lite snö nu så skulle jag vara världens lyckligaste. Är så himla sugen på snöbollskrig, haha!

Riktigt jobbig fysträning med springning och cirkelfys hade vi igårkväll, planen var nämligen upptagen. Sjuk träningsvärk har jag idag, men det får man väl leva med!

Idag fyller min favorittjej, Linnéa år, tusen grattis till dig älskling! Var med henne och Jennifer i eftermiddags, roligt & mysigt som vanligt.

Nu måste jag öva klart engelskaglosorna som jag hade glömt av fram till för tio minuter sen, och så börjar träningen om 20 minuter, hehe. Ett lycka till för engelskaläxförhöret kanske? Skulle suttit fint!

Puss!

Kommentarer
LINNEA säger:

Åh tack tack underbaring!:D love you <3

2011-11-24 | 22:22:22
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se/
Loisa säger:

Åh vilken härlig julstämning! Tråkigt att jag inte kan fira jul med er iår...puss puss!

2011-11-25 | 22:13:36
Bloggadress: http://juntan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback