mama I just shot a man down



Efter regn kommer solsken

Sista gympalektionen, svenskan och övningen inför avslutningen!
Blev lite kaos på övningen & just nu är jag lite orolig för hur det ska gå. För er som missat så ska jag sjunga med tjejerna & så ska vi ha ett litet band som spelar till. Även om jag vet att det blir bra till sist så blir jag supernervös av att bara tänka på det!

I eftermiddags satt jag i soffan & tittade Eva & Adam med Hanna, haha fråga inte varför. Träning blev det också & hela sju personer hade orkat sig dit. Det blev till sist tre mot tre-match på småmål & det var riktigt roligt!

Puss!

Kommentarer
Pauline säger:

Tar du bilder med manuella inställningar eller redigerar du bilderna? Du har alltid så fint ljus på bilderna & du är sjukt duktig!



kram!

2011-06-10 | 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback