nytt & fräscht

Ändrade designen ännu en gång, som ni kanske ser. Gjorde denna headern nu på en timme, kom hem från Camilla kl 11. Mycket mer nöjd med denna än med den förra, haha.

Förresten kan jag berätta att denna kvällen har varit mysig. Hahaha jag märkte nämligen precis att jag skrivit det ordet väldigt mycket de senaste dagarna, men det är ju det jag är bäst på, myyyyyyys!

Hehe nu ska trötta tjejen sova för imorgon blir det en lång dag, först träffa Thea & Denise och göra packlista till warbergslägret (fattar inte att det är om tre dagar!!), och sen Håkan på kvällen, WEEEEEEEEEHOOOOOO!

Ni får ursäkta att jag ser ut som ett troll i håret, regnet har gjort sitt förstår ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback