myskväll på båten


bildkvalité a la mammas kamera!

I fredags blev det filmtittande och sen massa prat, jag & camilla sov över hos malin.
När vi sen vaknade igår hade en del av dagen redan försvunnit, så vi hann inte göra mycket annat än att titta när Emma, Thea och Ellen spelade med damlaget.

På kvällen packade vi ihop lite kvällsmat/fika och cyklade ut till getterön & julias båt. Det blev ett kvällsdopp, dunk & dans uppe på däcket & lite senare mys innanför kapellet (vad kallas det rummet?).

Riktigt mysig kväll!

Kommentarer
camilla säger:

Härliga bilder, dock hoppas jag att min min inte var seriös haha vad ser jag utsom egentligen ! :D

2011-07-03 | 23:25:20
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback