pluggpluggpluuuugg

religionsprov
svenskaarbete
engelskaläxa
spanskaläxa
hemkunskapsprov
so-arbete

Oh my god. Åttan är värre än någonsin! Har egentligen inte tid att sitta här och lata mig, min pluggfria tid gick åt till träningen... Men nu tror jag inte att jag orkar plugga mer idag, 1,5 timme ska nog räcka. Min hjärna är tom och jag har träningsvärk i hela kroppen... Haha det låter som värsta dåliga boken men det är sanningen just nu.

Har börjat med en liten film på elevens val. Ni vet en sån med lerfigurer som rör på sig, typ pingu?
Jag och Linnea har värsta grymma idéen och det kommer bli helt awesome, ni får veta mer snart!

Puss!

Kommentarer
LINNEA säger:

om det blir grymt! ;) ketchupface...

2011-01-27 | 20:16:32
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback