- Ja, jag vet att jag fortfarande har juldesign...

Jag har bara inte hunnit byta, så enkelt är det! En annan sak jag också vet är att jag inte har bloggat på en vecka. Efter cupen åkte jag till mamma medan datorn var hos pappa så jag kunde inte, plus att jag inte har känt för det. Där fick ni svar på det med!

I fredags fick jag äntligen träffa min efterlängtade neger, Malin! Hon har varit i Thailand några veckor & jag överlevde knappt... Fast jo, hihi. Väldigt kul att se henne i alla fall! I fredags kväll hade jag Toy Story-marathon med mig själv & i lördags chillade jag med millan & mallan. På kvällen var det Sex And The City 2 hos Linnea som stod på schemat. Söndagen gick åt till att gå till kyrkan, spela monopol & ha annat kul med C, M & E och säga hejdå till jullovet. Helt sjukt hur snabbt det försvann!

Nu efter första skoldagen har jag & julia chillat som bara vi kan & jag ska snart kolla top model, ny säsong ikväll så missa inte!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback