söndag i italien!

Nu har jag äntligen fått wifi att funka. Vi kom hit igår morse efter 23 timmar i bussen. det var faktiskt inte så jobbigt att åka som jag trodde, det var inte fullt så jag hade hela bakersta raden i bussen att sträcka ut mig på, hehe. Igår var vädret helt otroligt, solen sken och det var säkert 15 grader i solen. Backarna är också otroligt fina, snön perfekt och utsikten som en planch. Heeeelt awesome som ni kanske förstår. Gänget som åker med bussen är väldigt roligt så allt är verkligen perfekt. Idag var dock vädret sämre med snö och dimma men det funkade bra att åka ändå. Nu blir det en drink i baren & sen italiensk tre-rätters. Skriver snart igen, puss!

Kommentarer
Åsa säger:

Så härligt det låter! Njut ordentligt. Kram Åsa

2011-02-21 | 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback