min sista dag som fjortonåring spenderades i köket

Ojojoj vad här har bakats i eftermiddag! Har stått i köket oavbrutet från klockan 3 till halv 8, 4och en halv timme om jag inte räknar helt fel. Är nämligen helt degig i hela huvudet så när Malin skriver dissar till mig på msn (hon har kaxat hela dagen bara för att hon är "ett år äldre" än mig) så kommer jag inte på någon saftig diss tillbaka. Kallas väl att ge upp antar jag & det är inte likt mig, men jag skyller på smeten i huvudet!

Skulle väldigt gärna berätta vad jag har bakat och vad som gjorde att det hela var ett helvete men mina små vänner som ska få smaka på läckerheterna får inte veta vad de ska få! Det är som sagt födelsedagsfika med tjejerna hos mig imorgon.

Bilder och massa stuff kommer när jag är lite äldre, lite smartare och förhoppningsvis lite piggare,

Goodbye 14, hello sweet sweet 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback