yesterday


jeansjacka - cubus,   tröja - kappahl,   chinosleggins - veromoda,   sjal - on your mind,   glasögon - grekland



lite mobilbilder från igår, hehe bra kvalitet jag vet!

Igår började dagen med en lång sovmorgon och sen en promenad med malin & camilla. Vi gick till håstenshallen och köpte kakor som vi satt och åt på en lekplats lite senare, sjukt random som ni kanske hör. På kvällen blev det gossip girl och sen lite prat med tjejerna hos c. Mysmys.

Idag var det den första riktigt varma dagen här i varberg!
Satt på Malin altan med henne & camilla innan vi gick en promenad till skolan (! fråga inte varför). Vi gick i linne utan att frysa, det var verkligen skitvarmt! En kort basketmatch då även jennifer, oskar och john joinade blev det innan vi var tvungna att städa i matsalen, det hade tydligen inte varit rätt gjort efter diskot.
I eftermiddags chillade vi hos julia med ett dopp i jacuzzin & solen bara stekte. Måste erkänna att jag inte bara fått färg idag, jag har faktiskt bränt mig! Får väl bli solsmörja imorgon om vädret blir lika bra!

Nu: sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback