taggar disko, påsklov & malmö!


Min kära syster bjöd mig på en sån här goding i eftermiddags, kan ju inte annat än älska henne ibland! (hannas bild också)

Har suttit vid en dator och redigerat dokumentärfilmen med jennifer, julia och linnea idag. Man skulle kunna säga att vi var ganska trötta på varann någon gång innan lunch men sen gick det bättre & vi fick gjort klart halva filmen. Skitkul var det när det gick bra!

Himla rolig träning var det innan med småmålsmatch. Vi var lika få som alla andra eftersäsongsträningarna men det var ganska mysigt. Gick en promenad med malin efter jag hade duschat & vi fick pratat om allt mellan himmel och jord.

Imorgon blir det disko, påsklov & på lördag malmö, vet inte hur mycket jag hinner uppdatera men ni får höra av mig såsmåningom.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback