fullt-upp-dag

Ojojoj vad jag har hunnit med mycket idag!

Jag började dagen med att säga farväl till alla mina trogna aftonbladetkunder. Tog beslutet igår att sluta, kanske lite hastigt gjort men jag förstod att jag verkligen inte kommer hinna sälja. Så mycket skönare att kunna gå på vilken gudstjänst som helst eller att kunna sova ut någon gång, förra hösten hade jag sammanlagt 5 sovmorgonar skulle jag tro. Det var lite sorgligt att säga till vissa kunder att jag inte kommer igen, det är ju trots allt de som gjort att jag kunnat köpa min dator & min mobil.
Sen mötte jag upp Julia ögren och vi gick på en lite annorlunda men helt okej gudstjänst i Sollyckan. Den varade bara i 45 minuter så jag hann hem och åt lite innan jag drog mig till swc & spelade match. Vi vann med 4-1 även om passningsspelet var ganska kasst. Kul att spela som vanligt! Sen bjöd Ronja på tårta i omklädningsrummet, haha.
Sen var det dammatch som jag var sargvakt på. Jag & Ronja satt i ett hörn och kastade in typ 4 bollar på en timme.. Men det var trevligt.

Nu har jag gjort hemkunskapsläxan & tatt en dusch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback