biffat till mig rejält


Våra snygga matchdräkter! mitt ansikte var inte riktigt med i söndags morse...

Nu har jag varit riktigt duktig! Inte bara för att jag städade rummet för första gången på länge i eftermiddags utan för att jag härdade ut ett coopertest i -2 grader. Vi sprang 2,2 km på tid (jag fick 12,30 min, ganska nöjd!). Sen skulle vi jogga ned ett varv men jag, my, alice, henny & lina valde att gå istället vilket var väldigt trevligt! Efter det drog vi oss inåt swc. Hallen var bokad på våra träningstid (det var mest därför vi sprang idag) så vi gick till gymmet istället och testade lite maskiner. Himla kul att gymma, det får bli oftare!

Nu ska jag bara ta det lugnt med datorn & sen Grey's. Love!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback