wonderful day

Började dagen med att sälja aftonbladet. Det brukar vara dödstråkigt men idag var det så fint väder att det var ganska kul. Sen hem till mamma igen & satt i solen och tog det lugnt.

Sen tog jag iPoden (lånade hannas, min är alltid urladdad när jag vill använda den!) och longboarden & drog ut på en runda. Det blev samma runda som jag körde med emma igår & det var helt underbart. Jag älskar känslan av att bara glida fram på strandpromenaden!

Sen lunch & lite mer solande. Runt tre åkte jag med familjen på en liten picknick (de cyklade & jag åkte longboard, haha). Vi satt på en fotbollsplan i sjukhusskogen & fikade lite. Det blev även lite fotbollsspel med carl & janne.

Nu i kväll har jag varit hos farmor & farfar och ätit middag. Det var mysigt & god mat, som alltid.

Senare blir det nog till att få lite ny färg på naglarna & kanske måla tånaglarna för första gången i år (?).




Puss!♥

Kommentarer
Loisa säger:

åh, bild nr två var ju grym!

2010-05-23 | 21:24:33
Bloggadress: http://loisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback