en spontan cykeltur

Nu är jag hemma och klockan börjar ticka mot sängdags. I och för sig ligger jag redan i sängen, fast med datorn då.

Det var mysigt på dagiset med sång av de små, grillad korv mm. Efter att det var klart cyklade jag med mamma & janne hem dit och bytte om. Sedan blev det en ganska lång mtb-runda. Fast det blev mest landsväg, det finns inte så mycket skog där vi körde (vare, g:a köpstad, läjet och apelviken) men det var superhärligt ändå! Vädret var så fint & det rullade på bra. Snabbt gick det också, vi körde lite drygt 2,2 mil på en timme och tjugo minuter.

Känner verkligen att jag vill ta tag i cyklingen igen! Jag höll igång ganska bra förra sommaren med nu i vår har jag legat på latsidan. Men ändring, nu! Det blir en längre cykeltur med janne & mamma imorgon kväll. 3 mil siktar vi på då.

Godnatt på er! inte för att jag kommer att kunna somna, man får sån energi av cyklingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback