beställt


För lite av poängen som jag får när jag säljer aftonbladet tänkte jag unna mig ett par nya hörlurar! De som jag fick med min iPod har den där gummilisten ramlat av på den ena & den andra har ett litet hack som är grönt & det liknar typ mögel... Kan kanske bero på att jag tappade den i yoghurt för ett tag sen, haha.

Så ett par nya är behövda. Det blev ett par Skullcandy Ink'd Silver. Sånna sitter i så bra plus att de är neutrala & grymt snygga!

De kostade 350 poäng (jag hade 1069 poäng innan) så det kändes inte alls farligt. Jag är inte säker men jag tror att 100 poäng är värda ungefär 75 :-. Det enda jag vet är att jag tjänar mellan 0,5 och 1 poäng för varje tidning jag säljer (beror på hur många jag sälje4r den gången.

Jag har redan beställt en hårfön (i februari tror jag) som kostade 800 poäng. Det betyder alltså att jag sen juni förra året sålt drygt 2000 tidningar, haha. Ganska sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback