sunday morning

god morgon alla morgontrötta!

Jag har nyss kommit hem från tidningsrundan. Flera var sura på mig för att jag inte hade varit där förra veckan, bortskämda är de. De borde väl förstå att även jag har ett liv & åker bort en helg? haha.

Just nu sitter jag och är nervös. Väldigt nervös. Om två timmar är den sista matchen i A-serien igång.

Warberg blå (vi) - Warberg vit (andra halvan av laget)

Vårat lag som vi tränar i är så stort så vi är uppdelade i två. Dessa matcherna är extra spännande faktiskt men också lite konstiga, man vet ju vad alla i motståndarlaget heter & hur de spelar. Så strategin blir troligen "punktmarkera *****"  " låt inte ****** komma för nära målet"  " tänk på att ***** skjuter bra".... haha

När den matchen är klar går det en halvtimme & sen ska vi spela match i B-serien. Då blandat med blå & vita spelare. Vi går alltså från motståndare till lagkamrater på en halvtimme. Vi får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback