sims-eftermiddag!

Linnea följde med hit direkt efter skolan. Vi åt lite mellanmål & började spela sims 3. Efter en stund kom jennifer. Vi gjorde en jätteful & stillös familj där vi försökte göra så fula matchningar som möjligt. Haha, många skratt blev det!

Vi spinncyklade på idrotten. Jobbigt men väldigt roligt var det, jag fick väldig längtan till mtb-cyklingen i sommar! När det var klart cyklade (!) vi tillbaka till skolan & hade so. Då var jag ganska trött & hungrig så då kan det gå lite hur som helst....

(vi höll på med olika hav..)
Jag: Så om jag badar i London så badar jag i Atlanten?
Linnéa: haha, när badar du i London?
Jag: (ironisk) Jag badade i Hudsonfloden förra gången jag var där!

Det roliga är att hudsonfloden ligger i New York, jag syftade på Themsen men det blev visst lite fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback