Planering inför helgen

Denna helgen kommer bli roligare än vanligt! Min "låtsasmamma" fyller 40 år &  vi ska till Göteborg & bo på hotell lördag-måndag! Jag kommer inte kunna uppdatera när jag är där (men självklart imorgon!), så ni får veta lite nu innan vad jag ska göra där. Sen kommer det så klart bilder efter helgen!

Fredag: myskväll hos mamma.

Lördag: först match på morgonen mot falkenberg & sedan tar jag & hanna tåget till göteborg och möter upp familjen som åker dit på fredagen. Sen blir det lunch ute med hela släkten. På eftermiddagen/kvällen ska vi på Alice i Underlandet på bio.

Söndag: Vet inte vad vi gör men det blir kanske stan eller något annat i göteborg!

Måndag: STUDIEDAG & Åsas födelsedag! Samma som söndagen men vi åker nog hem från göteborg någon gång på eftermiddagen. Åker till mamma på kvällen.


Visst verkar jag ha en superhelg framför mig!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback