ännu en solig dag!

åh, gud vad jag älskar vädret! Nu är det verkligen sommar även om det kändes som att snön skulle ligga kvar föralltid i mars. Gaaaah! haha


Efter skolan cyklade jag med julia hem & efter ett tag kom jennifer med. Vi var ute och pratade med en grymt kaxig, 9-årig kille som julias granne lekte med. Jag lovar, det finns ingen kaxigare i hela världen. Stackars pojk.
Sen en stund innan fem gick jag & jennifer till lekplatsen och träffade john, oliver, fredrik, mårten & oskar. Det var riktigt kul & trevligt!

Vid 6 drog jag hem & åt lite och sen gick jag och malin till håsten för att köpa lite fika tills imorgon. Då ska vi till grimmeton med klassen & vara där ute i solen hela dagen. Blir nog riktigt kul förrutom att "det är lag att barn under 15 år har hjälm när man cyklar.." blabla. Man är tvungen så jag får väl ta mammas.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback