surfers day



Jag, Linnéa & Jennifer cyklade ner till apelviken efter lunch. Vi brukar ju mest vara på kåsa men idag var det Surfers Day så det blev apelviken. Efter en stund kom Emma också. Det var inget riktigt surfväder men mycket folk ändå. Vi låg inte och solade så mycket utan var mest i vattnet & kastade boll och så åt vi glass på surfcenter-kaféet. Riktigt härligt väder har det varit & otroligt varmt i vattnet!
Vi hörde flera som sa precis det vi tyckte, typ:
"Detta är så jävla osvenskt! Jävligt varmt!"
"Vi behöver ingen riviera!"

Nu har jag duschat & efter maten ska jag ut med några, bl a Julia, som jag inte har träffat på över 3,5 veckor! Så jävla saknad är hon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback