härligt ...

När man väl hittat kameran & tagit med den för att ta kort som aldrig förr märker man självklart att man glömt minneskort. Irriterande var ordet. Så det blev inga bilder från tältningen, hehe.

Men riktigt mysigt var det! Vi åt hamburgare, satt och pratade och hoppade lite på studsmattan. Sen pratade vi lite mer och så, haha. Typ vid tre blev jag, Emma och Jennifer som delade tältdel väldigt flummiga så vi låg där och gapskrattade. Vi sa god natt vid fyra och vaknade av ljuset, 5000 graders värme och syrebrist klockan åtta. Ganska trötta var vi då... ;)

När jag kommit hem från Malin kollade jag på en film (typ halvt sovande..) och sen åt jag lite lunch. I eftermiddag har jag legat ute i solen och sovit med sololja på, hoppas att jag har fått lite färg iaf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback