så var det skola igen...

Nej, jag har inte tröttnat på att blogga efter 13 inlägg...

Men alla dagar känner man helt enkelt inte för att sitta vid datorn, som igår då. ;)

Men det som hände igår var att jag sålde aftonbladet & frös ihjäl (nästan iaf), va en stund hos Linnéa på eftermiddagen & kollade på avatar på kvällen. Den var grymt bra!


Idag vaknade jag klockan kvart över 6 (!) eftersom några gubbar skulle ordna en grej med öppna spisen i källaren där jag sover. Jättekul eller hur ...? Nej inte så, fast jag drömde en sjuk grej inatt. I drömmen medverkade bl.a farmor, farfar, sjukt läskiga spindlar, skelett med blommig klänning, lisa, hanna, en kille jag inte vet vem det är och en lärare på en körskola jag inte heller vet vem det är. Mer än så vill ni inte veta..

Men nu är skoldagen slut. Skönt! Mina lärare är ju snälla, ett oförberätt prov första dagen... jippi!

Nu ska jag snart till julia & hennes söta hund, jag kanske laddar upp en bild på den sen så ni också kan få börja "ååh, nej gud va söt, ååååh!" som alla andra... jag med :P

hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback