söndag

förlåt för dålig uppdatering idag. Men jag kan lova att jag inte har struntat i bloggen, jag har helt enkelt inte hunnit. Jag har varit iväg & köpt nya skidvantar & så har jag varit ute och fotat med min kära syster. Bilderna kommer senare. Jag har också snickrat i rummet med pappa, det va faktiskt kul.

Men det som jag gjort mest idag är att passa min 2-årige lillebror. Det tycker ni säkert låter slappt, men jag kan säga att det är motsatsen. Han sitter inte still i två sekunder! Och nu pratar han hela tiden.

Jag blev irriterad på honom eftersom han bara drog ett streck med pennan & sen hade "målat klart":
Jag: Kan du inte göra en sak i mer än två minuter!?
William: Inte två, för mycke. EN minut!

lite senare ger jag honom en banan.
Jag: Så ja, ät fint nu.
William: Nej, inte äta fint, Elin! (samtidigt som han ler & mosar bananen med ena handen)

Jag började bli lite desperat när jag redan hade passat honom i två timmar, fått lite paus & sen va tvungen att passa honom igen, pappa skulle skotta. Så jag börjar prata lite med william.
Jag: Asså om inte pappa kommer snart DÖR jag!
William: (ropar genom fönstret mot pappa) Pappa kom! Vi DÖR!


hahah, mitt lilla troll. ♥

Kommentarer
camilla säger:

så gulligt haha <3:D

2010-02-21 | 20:10:32
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback