tea and chocolate



Dessa två sakerna gör verkligen min kväll! Det var länge sen jag hade såhär ont i min hals & gympan imorse gjorde det knappast bättre. Men resultat på friidrotten fick jag & det var det nästan värt. Men bara nästan.
Så detta blir ett litet tips till alla andra som känner det som knivar i halsen; Te med honung & mörk choklad! Min hals gör inte alls ont för tillfället utan den känns alldeles len. Helt klart dagens hjältar.

Skoldagen var ganska långsam med gympa, so, spanska & sen på eftermiddagen arbete med Likabehandlingsplanen. Vi blev uppdelade i grupper & gick först en tiipspromenad & sen gjorde vi ett litet fotoarbete. Man skulle fota något kreativt som visade mobbning, kränkning och sånt. Det var faktiskt riktigt roligt!
Efter skolan pluggade jag & linnea ute i hennes uterum. Där var väldigt varmt & inte många läxor blev gjorda, vi satt mer och halvsov...

Nu ska jag dricka upp mitt te & sen ta tag i so-boken. Jag äääälskar läxor! inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback