fint ska det vara

 
Bjuder på fyra mer eller mindre bra bilder från torsdag till lördag, allt från bästa håltimmeslunchen till fredagsförfest till lördagsmiddag med mina fina tjejer! Det blev en riktigt bra helg måste jag säga, även om den precis som alla andra helger; tog slut alldeles för fort. Känns som att man knappt hinner andas ut och vara ledig innan man helt plötsligt sitter i skolan igen. Men det kan ju kanske bero på att jag jobbat både lördag och söndag denna helgen, haha.
 
Veckan som kommer bjuder faktiskt på en del roliga saker trots allt; på onsdag ska jag & mitt kära uf-företag på varbergsmorgon, en frukost varberg event bjuder på där företagare pratar & lite så. Ska bli spännande faktiskt! Sedan blir det vandring i åkullas skogar (haha noooo) och på kvällen seriepremiär! Även lördagen bjuder på match & jag börjar bli riktigt taggad på att ge alla motståndare som kommer i vår väg rejält med stryk. I år är vårt år, warberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback