spring incoming

Jeans - h&m // Armband - Gina Tricot // T-shirt - Top Shop // Ballerinaskor - h&m // Tröja - Gina Tricot

Idag har varit en riktigt bra dag! Började vid tio och slutade vid tre, och så sammanlagt två timmar rast på den dagen, haha. När jag hade slutat cyklade jag hem och åt mellanmål med mamma och småsyskonen innan jag slängde mig på sängen med datorn där jag fortfarande befinner mig. Har varit inne på en massa olika klädsidor och tittat på vårkläder. Tycker redan att det finns mycket fint, men de riktiga godbitarna har nog inte kommit ut än. Är väldigt, väldigt sugen på vår, sol och värme för tillfället...
 
Nu ska jag bege mig ner till köket och ta något att äta innan jag sticker och tränar 18-20.30. Kan nog vara bra för jag är en riktig latis idag haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback