14 januari

Min helg innehöll allt från jobb, historiaplugg och tufft derby mot capricorn till fika med robin, kväll med alla de goa från gamla klassen (tack för en skitkul kväll Julia!) och kladdkakebak med bellan.
Idag var det bara att sätta klockan på halv sju och tillbringa dagen i skolan, förutom hålet mellan elva och ett då jag åkte hem. Nu sitter jag på engelskalektionen och lyssnar på musik, bloggar och kollar weheartit, badass hehe. När denna lektionen är slut ska jag bege mig till Isabelle och plugga och tydligen få en nyttig fika. Najs!


Kommentarer
Nike säger:

du är räzersnabb på matte

Svar: säger du räzerkompis
Elin Johansson

2013-01-17 | 10:06:26
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback