right now

 
// Favoritaccessoaren som jag faktiskt börjat använda på riktigt // älsklingen // jag & min heta ovän fritösen på jobbet bråkade lite i söndags, fint! //
 
Back to normal, skola hela dagen. Visst var det väldigt skönt att vara ledig igår, men eftersom att tisdagar är våra värsta dagar, så var det verkligen en kalldusch för trötta mig. Ja, jag behöver många timmars sömn för att vara människa, haha.
Efter att jag hade slutat åkte jag hem & gjorde spanskaläxan innan jag & lillasyster lagade mat. Världens godaste köttfärssås, tagliatelle och sallad. Alla älskar oss ikväll.
 
Nu ska jag packa väskan & vänta på Isabelle för att dra till swc för att träna. Ovanligt? Nja. Kul? Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback