fuck off, hehehehe




Guuuuud vad roligt att bli förkyld och seg som en jävla geleråtta när allt man känner för är att träna! Ja, jag tycker verkligen att det är SKITKUL.
 
Skolan tar verkligen upp mycket tid, och då har vi inte ens kommit igång riktigt med plugget än. Dock kanske inte jag kommer åka hem och sova på håltimmarna när det finns en massa plugg att ta itu med. (Ja, jag gjorde det igår, hehe. Får väl skylla på förkylningen). Slutar klockan fyra alla dagar utom fredagar, så det är inte så mycket kvar av dagen när jag väl kommer hem.
Igårkväll tog jag och Malin en promenad & efter en stund kom även Isabelle. Sedan stack hon & jag till swc & kollade på när laget tränade, hade varit sjukt deprimerande om vi inte hade haft klubba & boll att leka med uppe på läktaren...
 
Idag följde jag, Camilla och Issa med till Malin efter skolan, och chillade i hennes soffa. Precis så livet ska vara! ;) Nu ska jag väl snart ge mig av till swc & kolla träning idag igen. Fyfan vad jag hatar att vara förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback