back in keps

 
Idag hade jag mitt första jobbpass på ett par veckor & det gick bra. Dessutom fick jag skriva på ett anställningsbevis som gav mig vidareanställning året ut! Så hiiiimla nice. ;)
 
Igårkväll slapp jag äta själv, för mamma och Janne kom hem ganska snabbt. Senare blev det filmmys med malin, isabelle, camilla och manda. Hungerspelen var lika bra andra gången man såg den!
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen eftersom att hela jag luktar en blandning av el maco grande, cheeseburgare och mcflurry marabou jordgubb (sistnämnda borde ni prova, ser sjukt god ut!). Kvällens planer är ganska obefintliga för tillfället, men det ska nog gå att ordna!
 
CIAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback