we're beautiful

 
Tror bilderna får tala för sig själva.
 

Jag har haft en ganska bra dag, trots att lektionerna har varit jävligt långa & jobbiga. 8.10-16.00 med 40 minuter lunch säger la sig självt. Efter att vi äntligen hade slutat tog jag följe med Amaanda och Henny till stan & gick in på kvantum och köpte mellanmål innan jag gick till frisören. Klippte bara topparna och rundade ihop "luggen" med resten av håret så det blev ingen stor förändring. Men vem älskar inte doften och känslan av nyklippt hår? Haha jag får aldrig mitt hår så lent själv!
Nu ikväll stod jag och Hanna för maten. Vi hade pannkakstävling som blev oavgjord.. Hehe. Gott blev det i alla fall!
 
Nu ska jag försöka skriva på mitt teknikarbete som ska vara klart innan lovet är slut. Mitt problem är att jag bara fått ihop en sida av fyra på de 7 lektionstimmarna vi haft. Ganska illa... Så nu vet ni vad jag gör min lediga tid framöver...
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback