say you want the same thing too, say you feel the way I do

weheartit.com

Oh you Saturday, I love you!

Matchen igår gick väldigt bra i början & vi avslutade första perioden med 4-1. Sedan hände något, vet inte riktigt vad, och matchen slutade 7-5 till Onsala. Så himla surt! Dock tror jag att de flesta i laget kände att de verkligen gett allt, och jag var glad över ett mål & en assist. Nästa gång tar vi dem!
 
Idag vaknade jag efter tio timmars sömn & möttes av god frukost. Efter det har jag bara legat under täcket med datorn och lyssnat på varje hösts favorit, Joshua Radin. Det var alldeles för längesen som jag hade en sån här go lördagsmorgon! Verkligen guld värt, haha.
Planerna för resten av dagen är att kolla match med Malin och Isabelle, åka till pappa och förhoppningsvis lite festligheter ikväll.
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback