s-s-s-saturday & sunday

 
Igår var det lördag & dagen tillbringade jag på släktkalas hos farmor. Framåt kvällen fixade jag mig och åkte sedan till Thea. Där var ett gott tjejgäng med en del som jag träffar flera gånger i veckan men också de som jag inte träffat sen i somras. Hade verkligen skitkul! Väldigt trevligt avslut på kvällen med. Snacka om att jag somnade gott när jag kom hem!
 
Idag tog jag mig en sovmorgon till halv elva och sedan dess ha jag duschat, packat upp grejerna från pappa och bara tagit det lugnt. Nu tänkte jag sminka mig litegrann & äta lunch. I eftermiddag ska jag träffa Malin & vi pratade  lite om wic-matchen, men vi får se hur det blir. Mysigt att träffa henne iaf, blir för sällan nu tycker jag!
 
Förresten så är jag medveten om att min blogg inte har några roliga bilder för tillfället, men jag väntar tappert på min iphone så ni får ha tålamod! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback