live life on top

 
Hello hotties! Idag var det likabehandlingsdag på PS, men det struntade vi 12tec i och gick till boulehallen och spelade boule med alla pensionärer. Måste ändå erkänna att det var ganska kul! Dock ingenting jag funderar att satsa på... ;)
Jag var verkligen hur trött som helst när klockan närmade sig fyra och hemgång från historialektionen, så jag planerade att ta en powernap när jag kommit hem. Men då var jag helt plötsligt jättepigg igen så nu har jag både pluggat matte inför provet imorgon och gjort klart frågorna om elsäkerhet, haha ja vi på teknik läser tydligen sånt!
 

Nu tänkte jag ladda upp för träningen med gårdagens avsnitt av Project runway sverige, men efter första reklamen får jag inte klippet att fungera, aaaahhmfoaegmvacdsgs. Hehe jag får helt enkelt göra det någon annan gång. Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback