kan du fatta det?!

 
 
Igår efter skolan åkte jag ned till stan med Malin och gjorde henne sällskap medans hennes frisör gjorde underverk. Ingen visste vilken snygging hon skulle bli som brunett!! (Inte för att hon inte var snygg innan, men ni förstår...;). Någon gång mitt i detta mötte jag upp mamma och gick till teliabutiken med henne. Därifrån kom jag lite fattigare men åh så lycklig. Haha detta måste nog vara mitt bästa köp någonsin. Min lilla femma.
 
Så nu har jag såklart instagram med (oj vad mina vänner har längtat) och där hittar ni mig som eelinjohansso. Ja, utan n, haha, döp inte era barn till Elin Johansson om ni inte vill att deras namn ska vara upptaget överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback