ju fler kockar desto sämre soppa

Tittade runt på lookbook.nu på håltimmen, så mycket snygga människor med snygga stilar!
 

Hello dear blogreaders right now I'm having english. Vi jobbar otroligt fokuserade med ordspråk, därav rubriken. Vikarie och allt liksom! 
Helgen flög förresten fram! Lördagskvällen tillbringades först hos Camilla med fix, tillsammans med henne, Isabelle och Malin. Sedan åkte vi långt ut i vildmarken på project x typ, hehe. Mycket folk på liten yta, men trevligt hade vi i alla fall!
 
Igår packade jag sakerna och åkte till pappa innan jag gjorde Malin och Isabelle sällskap på mcdonalds. Sen lämnade de mig och jag hoppade i jobbkläderna. Himla bra tid hade jag fått, 16-20 en söndag, vad gör man då liksom?
 
Denna skoldagen har gått riktigt långsamt, men två timmars hål hemma med pannkakor muntrade ändå upp litegrann. Om tio minuter slutar jag och då ska jag bege mig hem och plugga spanska, wiho... Men ikväll blir det träning så chins up!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback