i'm glad you came

 
/fin fläta av malin, jag i gosetröjan, myskväll med go musik & liten facebookkonversation med dagens frisyrfixare/
 

Jag och Malin gjorde i eftermiddags en kladdkaka med chokladkräm, inte jättevacker med åh så god. Isabelle kom och fikade med oss innan vi tre åkte till sparbankshallen och kollade på matchen. Warberg gjorde oss inte besvikna denna gången heller, 6-3 blev det och matchen var riktigt rolig att titta på.

Nu har jag ätit lite kvällsmat och tänkte strax gå ned till familjen som sitter bänkade framför solsidan. Efter det var min plan att titta på veckans grey's anatomy-avsnitt. Den enda serien som jag följer för tillfället så jag är la lite tvungen, haha.
 
Imorgon börjar en ny vecka med nya tag. Tror att den kommer bli bra! Ska till doktorn & förhoppningsvis få rätsida på min handled, ha chilldag i skolan på tisdag med likabehandlingsdag och boule, och sedan kommer onsdagen med matteprov. Men det är bara att bita ihop & göra sitt bästa, eller hur?
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback