black and white monday

Yey, jag och mina bästa vänner; matteboken & mitt nya vackra handledsskydd som ska höja alla mina dagar i en hel månad.. Inte världes gladaste tjej som lämnade sjukgymnasten idag kan ni kanske förstå. Men efter detta får vi hoppas att jag inte ska ha ont längre, jag skadade mig i maj & börjar bli riktigt trött på det!
 
Men i övrigt har denna dagen gått riktigt snabbt! Spanskan var chill, matten talar vi inte om (provångest haha) och på håltimman fick jag god mat hemma av mamma som var hemma med min förkylda lillasyster. Två timmar senare led jag mig igenom historialektionen och åkte som sagt sedan till sjukgymnasten. Kände mig lite malplacerad med alla gamla, rullstolsbundna och kryckhoppande... haha.
 
Nu ska jag fortsätta med mattepluggandet innan jag ska äta lite. Senare ikväll blir det träning & jag hoppas att det går bra att spela med min nya kompis på handleden. Jaaja ska inte beklaga mig mer nu! Ha det fint, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback