underbart, helg igen!

Dessa bilderna är bara för söta!
 

Avslutade skolveckan med att sluta tidigare från matten, så nu har jag haft helg sen klockan ett. Underbart! 
Gjorde våfflor och egengjord kaffe latte för att lyxa till min ensamma fredagsfika litegrann. Jobbigt att sluta flera timmar tidigare än alla andra.. ;) Sen har jag kollat på gossip girl & bara chillat i mjukisbyxor och håret i en konstig bulle. Älskar verkligen mina långa fredagseftermiddagar för er som inte hajade.. haha.
 
Nu ska jag städa upp i köket, äta lite till och sticka till jobbet. 17-21 fredag kväll har visst blivit min standard, haha. Efter det ska jag till Camilla och ha en mysig spa-kväll med henne och Malin. Camilla ska färga mitt hår & så hittar vi på lite andra må-bra-grejer utan problem om jag känner oss rätt. För längesen jag var med mina gamla godingar!
 
Ha en bra fredagskväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback