shine bright

 
 
Igår började jag dagen med att titta på min lillebrors innebandymatcher innan jag åt lunch och taggade upp till min egen match. Precis som förra veckan så var kämparglöden på topp, men denna gången var motståndarna något tuffare. I alla fall så slutade det med 3-3, vilket var både synd och väldigt bra jobbat.
 
På kvällen åkte jag och Hanna som sagt ned till bion för att titta på Breaking Dawn part 2. Inte det minsta besviken, filmen var grym! Så himla fin och så.
 
Idag vaknade jag efter alldeles för många timmars sömn, haha. Men visst är det skönt att sova tills man inte orkar ligga kvar i sängen längre någon gång ibland? Jag tror att man behöver det. I alla fall så åt jag en sen frukost och lite senare mötte jag upp Manda för en tidig fika. Vi satt på Mignon i ett par timmar och sedan gick vi ned till havet för att titta på den fina solnedgången, haha. Alltid mysigt och roligt att träffa den tjejen, även om det blir alldeles för sällan!♥
 
Nu ska jag förgylla denna söndagen med lite *trumvirvel* gossip girl såklart! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback