missing summer?

En outfit som är några månader gammal. Åh ta mig tillbaks till bara, bruna ben...
 
Veckans sista åtta till fyra dag är avklarad och det är så. jävla. skönt! Onsdagskvällar känns som ett smakprov på helgen eftersom att jag varken har träning eller något måste att komma i säng i tid, har ju sovmorgon imorgon. Wonderful!
Efter den långa skoldagen (som jag och issa pausade med toast och kakor hemma hos henne..) cyklade jag hem för att fortsätta i ungefär samma banor som resten av dagen. Har engelskaprov på fredag så jag gick igenom glosorna innan jag skulle göra pannkakssmet och tappade FYRA ägg på köksgolvet. Lite jobbigt läge där faktiskt. 
Sedan skulle jag leta fram bilder och skicka till mina kusiner till deras lilla projekt, och fick plocka fram min gamle acer. Då kunde jag såklart inte låta bli att kika tillbaka på bilder från sommaren och fastnade totalt. Även om jag älskar att det snart är jul så gjorde alla de brunbrända, fria och otroligt stora leendena på alla bilderna att jag plötsligt kom ihåg hur kul jag hade i somras...
 
När jag ändå höll på så började jag lägga över alla 2012:s bilder på usb, för att ta till denna datorn men det går inte så snabbt som jag hade tänkt. Kan kanske bero på att det är ungefär 3000 bilder det rör sig om... Det är verkligen dags att göra backup snart känner jag.. har minst 25000 bilder på den datorn (!!!). Tänkte att ni skulle kunna få några härliga bilder senare ikväll!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback