make'm go oh

 
Igår var det fars dag som alla antagligen vet. Jag och släkten hos pappa firade detta med bruch på stadshotellet. så lyxigt, så mycket och så gott! Heaven on earth typ..
Matchen igårkväll gick riktigt bra! Längesen alla var så taggade, glada och fokuserade på samma gång. Vi plockade 3 poäng i både division 3 & 2! 
 
Idag har jag haft en lång dag i skolan. Hittade inte mina nycklar efter matten så istället för att kunna cykla hem på det två timmar långa hålet fick jag stanna kvar i skolan. Var en stund med Malin, Camilla och Sara, och när deras lektion började var jag med Julia och några i hennes klass. Alltid trevligt att lämna hus nio och träffa andra! Min snälla syster cyklade förbi med extranyckeln och precis som jag misstänkt så hade jag låst in mina andra. Det ska väl hända alla någon gång, så jag är glad att det löste sig så bra för mig, haha.
 
Efter att jag hade cyklat hem i solnedgången (sjukt ändå) så åt jag lite och kollade på gossip girl. Det enda plugget jag hade planerat denna veckan  var ett engelskaprov, men det blev framflyttat en eller två veckor, och jag klagar inte det minsta! 
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt till och senare fixa något att äta och sticka och träna kvart över åtta. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback